2012.10.30 白羊寺 Part 1
今日一早我地出發去白羊寺~ checkout咗之後諗住去火車站搵locker放低手提行李先~ 7點幾天都o岩o岩光~


行去火車站點知係無locker既....


隔離既觀光中心又未開...


最終我地返去motel同counter大媽講可唔可以放底行李下午返黎攞~ 阿珠媽好爽快就答應幫我地keep行李啦~ 跟住我地直接坐taxi去白羊寺~
坐咗大慨半個鐘35600won 去到門口落~


買咗門票就入去啦~~




入到去有個停車場&有個廁所~ 大家整理好再出發~ 停車場個位風景已經好靚啦~


我地沿住車路行入去~~ 8點半重未有其他人黎~ 我地係度慢步/影相真係好舒服~


有鹿仔~!!?? 鹿仔係邊樹~!!!???


附近重有野營場~






有條橋可以落返去停車場果邊~


下面個湖好靚呀~!!




欣賞完風景我地又上返去繼續行啦~~~ 沿途無路人真係好正好舒服呀~!!!


呢段路地上有好多可愛既公仔~


左邊有間屋~ 又似睇緊古裝片咁..

 

係呢個時候我地見到後面有一大堆學生湧到.... 簡直有成間學校咁多人... 我地簡直係... 冒汗... 果然短暫既寧靜唔代表永恆...
不過都係個地標影返張先~ 前面呢個牌重介紹埋後面果座白巌山~ 呢個景又真係唔錯~


又係古裝片時間呀~


我地叫樂仔上去睇下有無野睇~ 點知佢比班女學生睇中咗想影相哈哈~


班女學生話佢地有位老師係中國人教佢地少少國語~ 主動同我地傾計又活潑~ 真係遇著佢地學校旅行都嬲佢地唔落啦~~


同佢地影完相傾完計之後就各自行程啦~~ 我地繼續前行周圍影~


個湖好靚好平靜呀~


呃... 對面又係佢地...


附近有小食檔呀~


男學生睇落無咩靚仔...


呢條橋過去湖既另一邊又係另一個景象~~


arrow
arrow
    文章標籤
    白羊寺
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()