差不多6pm我地直接坐taxi 去火車站~ 路過中午好多人影唔到既教堂而家無晒人即刻補返幾張~~


去到火車站攞返一早阿珠媽佢地(幫埋我&大蝦)寄存係火車站locker既行李先~ 我地先坐無窮花號去益山再轉saemael號去井邑~


無窮花號既車箱係有卡拉ok室呀~


呢個係... 按摩室...


重有餐卡耶~


展轉差不多8點去到motel~ 話就話係motel~ 但比我地首爾住既好好多~!!! (thanks阿珠媽既韓國朋友幫我地訂)




放低行李之後就落街行吓啦~~ 因為我之前已經用daum實景地圖一條條街咁掃過~ 所以大慨都已經有個慨念呢個地區係點樣~




我地motel 隔壁就係便利店&飯卷天國好方便~~


對面有C&U~


對面馬路就已經係去內藏山既171巴士站~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()