展望台
阿珠媽見纜車條龍好長去咗排隊先~ 我即刻去幫手買纜車飛~!!




好多柿子樹呀~


耶~ 一陣就到我地坐~~




條龍真係好長呀~~~ 好彩都唔洗排太耐人龍去得都算快~


纜車黎啦~~ 我話一上車就各自執生搵靚位啦~ 果然大家都醒目企到尾位~


越來越遠啦~


呢張正正正~!!!


望返黎去見到羽化亭&山路~




我係最後一個落車影埋個車箱先~

跟住指示我地去展望台啦~~ 其實上到黎之後全都係山路~ 行得都幾辛苦吓~!!


見圖有左(落) 右(上) 兩條路~ 展望台係左邊落去~ 右邊上去係個文筆臺~ 其實可以不看~




開始落去重有完整既樓梯~


行行下就係正宗山路啦~~


經過一輪上上落落之後~ 終於到展望台啦~




呢邊既風景無咩睇~~


另一邊先係重點呀~~


行得咁辛苦就係為咗呢張相~!!!


zoom到盡再黎一張~!


走既時候又要經歷多次呢條山路... 你睇當地阿珠媽要攞行山工具先掂~ 途中好多阿珠媽行兩行都要停一邊休息~ 條樓梯真係好攞命呀!!


落山我又企返車尾位影靚相啦~~


望返纜車人龍梗誇張啦~~

arrow
arrow
    文章標籤
    內藏山
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()