晨靜樹木園


2012.10.31 呢日係好特別既日子... 除左係halloween之外一早落地鐵就見到報紙報導利特oppa當兵既新聞...


坐ITX青春號去加平站先~




去到8:55 旁邊旅遊中心又未開...


去對面巴士站等Shuttle bus啦~ 因為我前年第一次去韓國時已經坐過所以重認得架車係點~


上車買票5000won全日任坐呀~


車上有位伯伯跟車沿途介紹呀~ 佢問我地係邊度黎知我地係外國人重用英文同我地交談&介紹真係好勁~!


落車有時間影返架車先~

停車既地方重要行個斜路上去先係門口~ (千萬要記得上車都係要落返黎.... 我地當時就係唔記得左miss左班車... )




一入去左邊有d小店~


周圍已經係五顏六色既樹啦~~~


紅得好恐怖既葉...


我地跟個地圖行要搵個地標先~~ (其實個地圖都好唔清楚下.. 搞到我地走黎走去都唔知去左邊...)




松鼠係邊???

搵到啦~~~~ (我講個地標..)


就係呢個小教堂~~~




入面好細咋..




現場睇好似又無佢官方相影得咁靚... (我同阿珠媽研究過佢postcard果啲教堂下面多層次既庭園一係PS上去一係就走到老遠再用超長鏡拉返近攞晒角度先可以影得咁豐富~!!)
咁我唯有都用下我有限既技術影多兩張啦....


周圍行又見到呢個角落既楓葉好靚呀~~


風一吹就不斷勁落葉好正feel~!!!








影咗好耐之後又去第二個庭園~ 佢地方好大分好多個唔同特色既庭園~


轉出去又係另一個景~~




個草原好舒服呀..

又到另一個花園~


路邊既草一球球好得意呀~~


唔知點解我覺得呢條路好似愛麗絲夢遊仙境會出現既場景~~


影下花花先~~~ 呢個好特別又靚呀~~~ (是日好猛太陽好難影/唔知可以點影...)






佢個場好多呢種深紅色葉既樹~ 落葉令到整遍地都染紅...


行過一條溪~ 溪上石頭差唔多全部都疊咗石山仔~




好有恆心呀~~

繼續行個涼亭~


護橋大青蛙~~






紅樹下一幕好有愛既畫面~






諗住回程返去等巴士~ 途經有間餐廳先影張相~ 但估唔到一陣我地就係係度食lunch...

我地好遊閒咁影下門牌~ 又去逛下商店...


呢支野一入商店店員就硬黎幫你噴.. 阿珠媽話好好用~ 雖然成舊水一支但佢真係好舒緩~ 雖然我唔太受得覺得噴完好'慶'但我都買咗支~


我地係門口售票處對面既巴士站坐/等~ 重讚嘆對面條馬路好有feel~ 但等等下唔對路~ 樂仔話好似見到架車係下面走左... 我地先醒起頭先落車唔係呢個巴士站而係斜路下面果個"停車場"仔...
好彩我地預鬆咗時間~ 唯有係度留多一個鐘食左lunch先~ 我地入返去樹木園門口既阿珠媽問唔知係睇門票定係話點解入返去~ 我喊晒口話"阿珠媽.. bus.. opp梳(無左)... 痾督茄(點算)..." 都唔知阿珠媽聽得明唔明我一邊講就一邊入返去啦~~


跟住再見到呢遍紅樹/葉真係覺得好恐怖呀...




介紹餐廳之前講埋少少~ 最終我地等遲一班車今次真係落返去斜路下既停車場等終於等到順利上車...


 

arrow
arrow
    文章標籤
    晨靜樹木園
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()