慰禮城路/奧林匹克公園


慰禮城路上年我11/14去剩返枯枝... 傷心得我... 所以今次我去咗兩轉~ 第一次去係10/25~ 第二次係11/1同阿珠媽係南怡島出黎再去一次~
10/25第一轉~ 公園右邊果條大直路就係慰禮城路~


o岩o岩開始轉黃呢~~












行咗一段轉返入奧林匹克公園~ 入面已經有好多紅葉啦~~










一個星期之後11/1再去過~~ 銀杏葉已經落緊~ 不過樹枝就開始變得好希梳呢...
實情好多都係咁...


我努力攞盡晒角度係咁....


所以攝影真係一種藝術...


同埋有陽光無陽光影出黎真係差好遠呢...




同埋呢~ 遠睇就好似好茂盛~ 但行近影就好希梳... 只能講我已經盡力啦...


對面馬路沿路都有好多呀~ (遠睇..)




路線圖~
8號線夢村土城站(813)一號出口

arrow
arrow
    文章標籤
    慰禮城路 奧林匹克公園
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()