清溪川文化館


清溪川文化館 (9:00 - 21:00, 入場免費, Monday close)
簡介
為了紀念清溪川復原工程, 在2005年興建了清溪川文化館。建築外觀設計概念含有清溪川流水的象徵, 所以外牆以玻璃構成。在常設展覽室內, 展出了清溪川的歷史主題展覽, 主要介紹清溪川復原前的景象, 2003年7月至2005年9月期間的復原工程, 以及清溪川復原後的城市變化。此外, 企劃展覽室經常不定期舉辦各種主題展覽。

清溪川木屋村
在清溪川文化館對面的街道上, 有著展示50、60年代密密麻麻的水上人家文化的「清溪川木屋主題村 」。木屋內部、漫畫店、商店、懷舊物品等, 一一呈現了市民的集體回憶, 還可以穿著當時的校服拍攝紀念照。

網址     
http://www.cgcm.go.kr (韓文)

左邊係文化館~


右邊係木屋村~


先去參觀木屋~ 室內幾間小屋互通展示學校,家居,士多等場景~


啲衫可以著呀~


似保齡球多啲~












啲麵應該過晒期...




應該係漫畫店~




最尾一間課室~ 入面有個職員(?)係度蛇王...






以前已經有mimi...








見我地入到去佢既無招呼亦無介紹繼續無所事事...


好參觀完啦~


過對面繼續睇~


望返過對面~


入口係右手邊上電梯去頂樓先~














呢個尺好搞笑~ 我埋去都有八尺~ 原來以前古人臥床七尺都唔係好高咋~!!




耶行完啦~!! 呢個館真係設計得好好~ 由頂樓開始沿斜路落去介紹清溪川既歷史~ 對清溪川了解多咗亦都好欣賞韓國政府對環境改善作出既努力~! 大家有興趣的話都推介大家去參觀!!
回程時既街景好靚呀~!


呢段應該差不多係清溪川最尾果段~


路線圖:
2號線龍頭站(211-3) 5號出口 上到地面u-turn沿住大路一直行~ 過晒大天橋(清溪川)之後先轉右再直行~ 大慨10~15mins

arrow
arrow
    文章標籤
    清溪川文化館
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()