再介紹多間正cafe比大家~!! 呢間我又係睇韓國人blog搵返黎的~


佢有幾間分店的~ 睇當地韓國人次次去都排晒隊~!
我搵到係市廳, 乙支路入口, 江南, 汝矣島, 淸溪川, 狎鷗亭等都有分店~
因為我會去國會議事堂睇櫻花所以就去試下係咪真係咁正~

當時大慨下午3點幾諗住呢啲鐘數又唔係旺區應該無咩人掛~ 點知去到門口一堆人都等咗大慨半個鐘~!



我點咗最熱門既 Ricottacheese 沙律 10500won 清葡萄汁 4500won
果然真係~~ 好~~ 好~~ 味~~~ 呀~~~~~


佢既麵包好軟好有咬口~ 個芝士配上蔬菜&杏仁片真係一絕~


另一重點就係panini~! 呢間cafe係賣panini為主的~ 我今次試咗 Mushroom Panini 8500won


個包外面烤得好脆~ 裡面既料好豐富~ 加上芝士真係超正~!!



怎樣去:
國會議事堂站1號出口直行兩個街口轉右就見到~
至於其他分別有興趣的話去韓巢網打cafe mama就會搵到其他分店既位置~!
HOURS: MON~FRI 09:00~22:00  SAT~SUN 11:00~22:00

arrow
arrow
    文章標籤
    Cafe MAMAS
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()