呢間coffee shop可以話係我今次油雞既其中一個重點介紹~!!  佢係梨大係巷仔入面唔係特登去搵都唔知有間咁正既店~!!


雖然係巷仔入面但店內空間&環境都好舒服~!








坐係bar台重可以睇住店主沖咖啡~ 睇啲擺設就知道店主係熱愛咖啡既人士~!




地下放左各種既咖啡豆~


呢間cafe有款好特別既咖啡紅豆刨冰~!! 真係超~~好味~!!!
黎~! 先睇賣相先~!!


佢最底係刨冰~ 上面放雪糕&麻糬~ 雪糕上再放紅豆&咖啡豆~
咖啡豆咬落唔苦~ 重好脆口好得意~!!


店主怕我亂咁食..? 等我影完相之後教我要一匙攞晒咁多樣一齊食先係最好味~!!


呢個咖啡紅豆刨冰真係而家都好回味~!! 佢各樣材料都好味加埋一齊食真係好match~!!
呢款刨冰個名就係店名 Gamabean  1人份5000won / 2人份9000won


一邊食刨冰一邊睇店主沖咖啡~!


店主好好人~ 沖完咖啡比顧客之後佢沖左杯hand drop比我試~


呢個咖啡豆既味好o岩我心水呀~! 問店主係咩豆佢比我睇有濃縮支裝的~
(店主英文唔得所以溝通有啲困難呀) 無記錯呢支濃縮裝 19000won


另有包裝可以takeout即飲的~


店主一睇個樣就知係好人~ (哈哈!) 佢之後"想"同我傾計(大家言語不通呀!)
佢比雜誌我睇話我知佢係棒球隊教練呀~
我無理解錯的話呢班女生係梨大既女學生~




送上店主型照一張~!!   



怎樣去:
其實就係梨大2號出口直行過咗YES! APM 轉左行到YES!APM既後口對正果條巷仔望入去就見到~!

HOURS: 12:00~22:00
但我本來諗住返香港前再去cafe食gamabean & 買濃縮裝handdrop返香港的~ 但cafe無開~ 所以都可能會不定時休息呀~!


MENU~
字有啲濛呀重係韓文~ 不過睇圖都大慨都知係咩啦~!!

arrow
arrow
    文章標籤
    Gama Bean
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()