廣藏市場生牛肉



因為阿珠媽既介紹我地今次都去試生牛肉~!
其實之前我係香港既韓國餐廳食過覺得都唔錯~ 佢地會用雪梨切條去拌生牛肉~
食落會增加清甜既口感~!
廣藏市場有幾間食生牛肉既店~ 我之前搵資料好似呢間比較熱門&佢有兩間分店的~
咁o岩阿珠媽真係揀咗呢間入去~!
就算唔識睇menu~ 睇牆上既圖都可以點到菜啦~ 我地點咗左邊既生牛肉~ & 右邊既生牛肉拌飯~ (中間果個係牛既內臟...)




前菜有牛肉湯好清甜~ 同埋呢個印象中好似係偏辣既魷魚??




生牛肉黎啦~!! 生牛肉就我自己口味覺得都ok~ 不過唔得食太多~ 做前菜食會好過做正餐~




生牛肉飯~ 本來我覺得生牛肉拌飯食會好正~ 不過佢太多唔中意食既菜搞到我唔食得多... (唔知係咩菜不過個味勁濃我嘛嘛..)




店內環境~ 真係好多人好熱鬧呀~!



路線圖:
非常簡單~ 係鐘路5街站既地下街搵10號出口~ 上到地面左邊係間藥房~ 有條行可以行入去廣藏市場~ 左邊已經係"生拌牛肉區"啦~!!

arrow
arrow
    文章標籤
    廣藏市場生牛肉
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()