行程本來要去高速地下街~ 但因為預鬆咗時間~ 醒起觀光社好似有講過今年7月底係高速客運站開咗第800間分店~ 亦係佢15周年既紀念店~ 所以即刻上網搵搵資料睇下係邊~ 係韓巢搵到位置就即刻出發~!!



外型好似個溫室呀~


入面其實中間係落低層既電梯~ 所以座位設計似係一個圓環~






有紀念店既特別版咖啡杯~


呢款個紫色好靚呀~!!


本來我差啲就買紫色果款咖啡杯~ 但比我見到有Reserve系列~~~~






呀~~ 好齊款呀~!!!!


係我既 R 同埋最中意既星星呀~!!!
呢個系列之前出既時候係雜誌見過已經覺得好正~!!
我即刻上網search下價錢比香港買平呀~!! (同埋唔知香港reserve專門店果間係咪always有貨)
所以忍唔住即刻買左隻屬於我既R杯耶~~~



怎樣去:
高速客運站3號出口向後行~ 會經過JW萬豪酒店既入口&停車場的~
去完Starbucks我沿酒店旁既樓梯落去地面~ (即7號出口) 穿過停車場向8號出口直行~
係8號or 1號入口落返去就可以去返地下街繼續shopping囉~!!


arrow
arrow
    文章標籤
    Starbucks 星巴克
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()