close

食完正餐梗係到甜品啦~! 個烏雲綿花糖呢… 個味好熟但我食極都食唔出係咩味.. 哈哈!!

附近有間今年新開既特式雪糕店一定要去試啦!! 睇門口就已經好特別啦!!


入去望望menu先~ 首先選容器(甜筒/膠杯)~ 再選口味(牛奶/焦糖/朱古力)~ 最後再選要加咩係Top
花多眼亂懶得理解唔緊要~ 睇實物display點啦哈哈!


我要試佢最出名既”烏雲雪糕”哈~ 個名係我改既!! (6100won)


真係好得意呀!!!


除咗烏雲雪糕之外~ 呢個係另一款熱買~ 我見好多情侶都會點呢款(??)
如果唔係因為真係好飽我好想試埋的~!!


怎樣去:
同café MAMAS一樣都可以由狎鷗亭站5號出口直行過去~ 又或者其實係新沙站8號出口行去最出名既新沙洞林蔭道~ 行到差不多街尾見到H&M & 新秀麗之間果個路口轉右行入去就見呢間店啦!!

arrow
arrow
    文章標籤
    Remicone 레미콘
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()