Platoon Kunsthalle ”bling night flea market“


之前有師姐介紹過Platoon Kunsthalle每個月第一個星期六晚上都會有跳蚤市場~ 而呢個建築物係由28個大型貨櫃箱組成~ o岩線我地有一晚係第一個星期六所以就去見識見識囉~
資料: Platoon Kunsthalle是德國著名文化信息公司“Platoon”進軍亞洲時修建了這棟建筑,平時用作酒吧、餐廳、展示會會場等,後來每月為年輕人組織一次夜市活動。




但係呢... 入面實在太多人啦... 剩係行已經好逼~ 何況話參觀建築物... 行咗一圈大家就話走啦~~ 我都唔好意思講其實我重想上2樓睇呢...








路線圖~
同mango six/market o 路程一樣~ 間野只係行過咗mango six 之後果個路口轉左 (紅色星星) 就見到~!!
狎鷗亭站(336) 3號出口(藍色路線) 狎鷗亭站羅德奧站(K212) 5號出口(紅色路線) 步行應該要15~20mins

arrow
arrow

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()