DAY 2: 首爾KTX去釜山 > 海月亭 > 冬栢島,APEC世峰台 > 海雲台沙灘 > 機張 > 南浦洞

今日我地早車落釜山, 溫馨提示: 大家要留意首爾落釜山既KTX每逢星期五晚到星期六上午一定會爆!! 所以大家最好避開呢啲時段! 除非你地係買單程係KTX 網站已經比晒錢訂好confirm晒位!
我地本來預算星期六早上到仁川機場之後就即刻去坐KTX落釜山. 但因為KR PASS無得預先劃位, 要去到首爾KTX站出咗KR PASS先可以去劃位. 然後我觀察咗好多個星期逢五,六落釜山既班次一定會爆. 所以我地研究咗好多個可能性之後最終都係推遲一日星期日先落釜山!!

係單子顯示版睇返自己坐既班車係邊個月台~


好奇怪無閘無counter就咁行落去就係...


KTX都幾新幾舒適, 但佢話有既wifi zone 個wifi連咗係上唔到呢...


坐咗2.45小時就到啦.


我地book咗Toyoko Inn 勁方便~ 係釜山火車站旁邊就係.


去酒店checkin, 放低行李, 執好個樣之後就出發啦!! 首先我地去海月亭, 本來出發前預計釜山既櫻花應該已經落得七七八八(出發前個多星期已經係滿開), 所以都考慮咗好耐到底重去唔去海月亭 . 但心諗一場黎到都總算係個景點就照去啦. 點知去到發覺重有好多好多櫻花+櫻花雨~ 真係開心到我地傻!!!




唔知邊個咁好心放架粉紅色綿羊仔係度. 重要個位放得o岩o岩好!!! 呢個shot簡直係拍緊MV呀!!!! 好浪漫~~~~






呢個到底係郵筒定係電箱黎呀??


好靚呀~~~


影咗好耐之後就係度搵食啦. 海月亭對面有好多cafe~ 我地去Coffine Gurunaru 呢間食多士~!!


重有海景睇呀!!!


樓下既小廣場有好多檔仔~


食完之後我地就沿櫻花路落返去啦~~ 沿路不斷落櫻花雨!!






呢個係行山徑既其中一個入口


成地都係櫻花花瓣呀~




櫻花車呀~~

arrow
arrow
    文章標籤
    釜山 海月亭
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()