天空公園



藍天公園(別稱: 天空公園)是世界盃公園中最受歡迎的主題公園,如其名,位於最接近天空的地方,風景迷人,最適合眺望首爾市的景色,也是將垃圾掩埋場的貧瘠之地復原成富有自然變化的空間。如果爬上總共有291個階梯的天空階梯,可以欣賞到涼爽的首爾風光和漢江。
藍天公園過去是首爾市的垃圾掩埋場,原本是栽種花生和玉米的低平地,被指定為首爾垃圾掩埋場之後掩埋過無數的垃圾,是金字塔33倍的「垃圾山」,1993年因到達掩埋限制量而關閉後,首爾市籌畫改建成生態公園。看藍天公園如何從貧瘠之地變身為綠美化的空間,其中意義深厚。


搵資料時知道天空公園前身原來係垃圾場, 之後被政府改建做生態公園比市民休憩真心覺得韓國政府為環境改善真係出咗唔少力!!
每年秋天蘆葦草,芒草盛放~ 整個天空公園都佈滿一遍遍既草田~ 而每年10月中會舉行芒草節~
今次我去既時候11月2日芒草節已經結束~ 但都有唔少市民/學生去公園睇芒草~

世界杯體育場站(619) 1號出口一出就會見到右手邊有間Home Plus~
出發前我用實景地圖睇過似係要行體育場南門果邊既天橋過去~ 但同我既台灣朋友傾開佢話地面都過到去的~ 咁我就1號出之後沿住體育場行去南門~ 點知行到大馬路先知中伏... 因為左右兩邊既斑馬線都幾遠下...
所以走既時候我直接行上去體育場天橋~ 去到南門會有條樓梯落去Home Plus既2樓商場入口~
由室內2樓(好多護膚品店都幾多野行的^^) 行返去超市門口一出就係地鐵1號出口~
所以即係出咗地鐵站可以轉入Home Plus 唔洗入超市~ 轉左邊行到尾會有電梯上2樓再直行到尾就有出口~ 上半層樓梯就係體育場南門過對面馬路果個條天橋~!


講返當日我2點幾去到世界杯體育站~ 過咗馬路見到廣場有農產品展銷會~ 好多試食&贈品攞~


繼續行入去會見到蘭芝池~


轉右邊直行無幾耐就會見到上天空公園既樓梯啦~!!

行到差不多街尾時~ 左邊有條路轉入去會有條藍色天橋~ (唔轉的話繼續行地面過馬路一樣ok)


過咗條橋就到樓梯起點囉~!!

一共有291級樓梯耶... 我每行完2段就要停底扮影相... 其實係係度回氣...



終於到啦~!!! 我都係行咗10分鐘啫..


但重有一條暗斜小路要行...

見到佢先算真係到達!

成個公園都係各種既芒草/蘆葦~ 真係好正呀~!!



成個場全部都係人咁高既芒草真係好浪漫喔~~ 跟住就係各種既亂拍啦哈哈~~~





個碗好多人我無過去呢~

真係... 是旦亂影都係postcard呢~!!



影到黃昏時間更靚~!!!!





我由3點半影到差不多6點太陽開始落山~ 無咗太陽即刻寒到不得了!!! (天氣預報話當日氣溫係2至12度) 影多陣就凍到頂唔順走人啦!!
冬天上去的話記得保暖呀!!!

路線圖:

 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    天空公園
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()