我同網友仔約埋一齊去內藏山一日遊~ 坐晨早6:20am既KTX呀~~~~ 係便利店見到咩都覺得好好味... 最終買左咁多...


係KTX睇埋日出呀~~




到左井邑站之後再去對面馬路轉171巴士~~~ 坐大概30mins去到總站落啦~


我係10月30日去~ 但紅葉唔太多呢~
我記得前年黎剩係呢條路已經勁紅~ 邊行邊影都行左好耐~ 但今次覺得好快就行完..




唔係太多野影所以好快行完~ 然後就到售票處啦~


入到黎紅葉多返D~ 但遊人更多呀~~~












呢張好靚呀~~~~~


彩虹呀~




行到去羽化亭啦~~


先去排隊買飛~ 好多遊人所以都排左around半個鐘呀~~




上去到就向展望臺出發~


呢段山路前年行既時候好難行~ 好多當地阿珠媽都行得好困難~
但今次黎山路有修過好易行呀~!! 無記錯的話就係呢段~


到達~~

 

雖然今次去紅葉唔太多~ 但紅黃綠加埋都好靚呀~!!




值回票價既靚景呀~!!


加特效~


再加特效~ 好得意~!!


落山之後我地去食lunch啦~!!! 一定要有海鮮蔥餅啦~!!!


唔覺意叫多咗既魚串...


第二行海鮮煎餅 13000won~ 魚串咁大碗先係 5000won~


食飽繼續出發去內藏寺啦~!!




大雄寶殿前年我去參觀完第二日就發生失火事件~ 寶殿整個被燒毀... 好可惜... 而家仍然係工地重未開始重建...






行到差不多就回程啦~! 見到展覽館旁有小手工比旅客做呀~!!


shuttle bus而家回程要比錢 1000won~ 所以即刻少左好多人~
之前免費時多數係比老人家坐但因為太攰所以硬住頭皮去排埋一份..
而家要比錢重好~ 可以理直氣壯咁去坐啦~!!


耶~ 返到去井邑站啦~!!! 本來我地買既回程班次係19:15既無窮花號~ 但因為早到試下去counter問可唔可以改早一班車~
早一班係17:20 ITX新村號~ 問完之後有位的話係可以直接補差價改班次的~ 每人補左8600won 唔洗收charge~
但前面對情侶佢地本身係坐貴既KTX 改去比較平既ITX新村號~ 就無得退返差價比佢地啦~!!


呢架ITX新村號聽waigogo兄講係新車來的~ 唔怪得車廂好新淨啦~!!
因為早咗回程返到首爾我地就去東大門睇LED玫瑰花展~!




arrow
arrow
    文章標籤
    內藏山
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()