行咗咁耐又係搵食既時候~
我記得Queenie師姐話佢有食過一萬won既一人份海鮮麵的~
但我沿途行見啲餐廳menu都係好大堆頭~ 一人份的話好似無咩~
行到差不多去到巴士站附近~ 見到有位阿珠媽係門口招生意~ 埋去用我既破爛韓文問下一個人有咩食~
阿珠媽問我邊度黎~ 我話香港之後佢就拉咗我入去~ 原來廚房有位阿珠媽識講國語~
我望望餐廳內貼既餐牌圖~ 睇黎得一款蜆肉麵o岩一個人食~
問問幾錢阿珠媽話6000won~ 佢話會加多啲餸比我~ ok就呢個啦~


然後店員就招呼我上2樓坐~ 地方好大~ 另一邊有類似公司聚會~ 望住好多海鮮一盤盤上枱好正呀~


蜆肉麵黎啦~ 哇~~ 原來碗麵好大... 簡直可以用一盤黎形容..
阿珠媽加咗好多海鮮比我呀~!! 6000won真係好抵~!!
佢個麵都好好味~! 我忍唔住成碗食晒呀~!!
我幫佢改名做面盤海鮮麵~


食完啲殼都成碗滿呀~


我影埋個menu 呢個麵係右上第3個6000won既 바지락바지락 (青蛤)
阿珠媽好熱情~ 問我知唔知點樣走~ 我話知道~ 去搭巴士嘛~ 然後佢怕我唔知係邊~ (雖然我一直話我知道)
轉頭同老闆講聲就一手就拉我出去帶我去巴士站~ 真係好親切呀~ 我話返香港介紹多啲朋友黎~
佢話無問題~ 佢話到時搵佢佢會加多啲餸~


認住呢間個名係 해상공원회집 (海洋公園之家 係我自己亂翻既)





怎樣去~
烏耳島30-2巴士站落車處轉右行出大路轉左前行就到~
我到步落巴士時後行上長堤影返對面馬路~ 原來都影到呢間餐廳~
圖中左邊呢間就係啦~


arrow
arrow
    文章標籤
    해상공원회집
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()