上次我去釜山食過呢間既湯飯真係令我對豬肉湯飯完全改觀呀~!! 我之前一直對佢無興趣~ 但行過兩次都見咁多當地人排晒隊咁我就即管跟住排試下啦...


望望menu平民價都唔係好貴啫~~
第一個係豬肉湯飯~ 第二個應該係內臟湯飯~ 我梗係點第一個啦~ 

*註: 湯飯價格好似加咗5500won > 6000won


黎啦~~ 有湯又有飯~ (廢話 )


加埋個飯落去先~~


睇睇佢啲豬肉好似唔錯咁喎~
一食落口~ 噢my god~!!! 真係好好味呀~!!! 我邊食邊感動到差啲流淚~
心入面不斷講 "豬肉我錯啦~!!!!!"
最終成鍋比我食晒~!!! 之後返黎再搵返資料先知原來呢間真係好出名呀~! 而家睇相都好想食~!!!!


一直都有人排隊~



怎樣去~
釜山大淵站3號出口~ u-turn向後行~ 到路口轉左直行第3個街口就到~
我見到第一個街口有'雪冰'呀~ 食完湯飯可以再去食埋年糕雪冰~

arrow
arrow
    文章標籤
    雙胞胎豬肉湯飯 釜山
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()