跟住介紹呢間真係獨家猛料~ 應該無咩人介紹過~ 我係韓國人既飲食blog一間間scan再查地圖搵返黎的~!


呢間店係韓國人之間好受歡迎~ 睇韓國人既食評全部都爆晒人的~ 不過好彩我去既時候無咩人~
主要係食漢堡扒意粉的~ 睇相就已經勁吸引~!! 12:00pm~2:30pm有lunch set 平好多呀~


間餐廳既環境好精緻舒服~ 係可愛既田園風~!






枱上有兩款沙拉油 & 水~




沙律個量真係好多呀~! 一個人一定食唔晒~


主菜黎啦~~!! 我點既係芝士白汁漢堡扒意粉~ 一個人食真係勁飽呀~!


我自己食扒其實麻麻的~ 因為我唔中意食太多肉~ 但佢個漢堡扒整得勁 juicy真係勁好味~!! 而佢個意粉都唔求其煮得好有咬口~
而家睇返相都勁想食呀~!!!!


食完重有杯咖啡~



怎樣去:
間餐廳係惠化站~ 非常之易去~ 睇地圖~
OPENING HOUR: 12:00pm~22:00pm  (MON~FRI 3pm~5pm close)


去到路口會見到PAN COOK既招牌~


上2樓就係~


附MENU~






arrow
arrow
    文章標籤
    Pan Cook
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()