搵壁畫時見到有班人係度拍攝(似係雜誌硬照)~ 我八卦望下先見到樓梯上有間cafe~ 我再八卦走入去參觀~ ^^


 




見到花園有間木屋仔就入去睇睇~


點知見到啲劇照~ 應該係戲劇主題?? (當時我重未知呢間野叫drama gallery..)








睇完木屋仔再去cafe門口先見到原來呢間係電視劇主題既cafe~
問店員原來入場5000won除木屋仔之外~ 2,3樓重有其他電視劇主題既場景~
因為我無時間(趕住去搵另一間cafe) &怕其他電影劇我無睇過入到去都無共鳴~ 所以就無入去囉~!



怎樣去:
睇地圖係畢加索街中間分岔口近starbucks位置寫住"Yoon's Color Drama Gallery"

arrow
arrow
    文章標籤
    Yoon's Color Drama Gallery
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()