我又去探羊仔啦~!!!!


呢間真係我每次必去既店~!!


take-out 平1000won~


我初頭都無為意~ 買野飲時見外賣杯有羊仔杯套所以話takeout~ 然後店員計少1000won比我先知呢張野寫咩~




羊仔我黎啦~~~ (你地未睇厭呀呵?)








好可愛呀你~!!!
兩隻同步望望左~~


再望望右~~





今次影咗個menu~ 認真睇先見原來佢有hand drip coffee的~











之前有睇過我遊記的話~ 大家都已經知點去啦呵? ^^

arrow
arrow
    文章標籤
    Thanks Nature Cafe 綿羊cafe
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()