白羊寺 Part 2
真... 係... 好.... 靚....


我自己影完都睇到發呆~


完全覺得自己處身係油畫世界~!!!


真係靚到唔捨得走~~


唔想走都要走~ 我地重要繼續前行~ 學生妹妹果然好勇~~


前面就係個重點景點啦~~ 官方話企係呢個位影係最靚既...


但點解多咗一班龍友係度...


咁樣cut都cut唔到o家~!!!


比你地玩晒啦~!!!!


唉... 唯有咁樣影...


向上影個山都好靚呀~


成地都係銀杏呀~~

 

影第一張係咁樣...


隔一陣學生放飯時間變成咁...


我都肚餓食個魚仔餅先~


啲學生係度跳江南style真係玩得好放~~




學生食完飯突然有一刻影到無人既亭~


但無理由行到呢度都無個白羊寺嘛~~ 我地出路口周圍望下向左邊行果然搵到~




牌坊果兩條龍好可愛呀~










每個地方都會有個大雄殿呢~


有個雨花樓入面好多人坐晒入去~ 原來係比人休息有免費茶水飲~ 不過我地見係要坐地下就無入去啦~~

 

影完之後附近一直上重有其他寺廟的~ 不過我地差不多要回程就沿路返出去囉~


又返出黎天真庵既路口~




行到去小食檔買咗個煎餅~ 又真係好好味呢~


行出去重見到有熱情的小狗不斷追住我地叫呢~~ 佢又要惡叫完又要走返去主人度真係好搞笑~~


有空地既地方就有學生...


我地行返出去賣門票既入口出面成個馬路都塞滿車~~ 勁熱鬧~~ 我地真係勁慶幸我地晨早入咗黎先~!!


我地沿住馬路行出去睇吓見唔見有taxi~ 好彩都搵到架~ 12點半上車又係大慨半個鐘返出去井邑火車站~ 今次坐咗33500won~


返到出去我地就搵地方食lunch~
係火車站對面馬路果個171巴士站位有間餐廳~ 但佢地覺得可能會比較貴所以無試~


我地兜咗個圈都唔見有其他餐廳~ 反面隔壁街一街都係銀杏樹好靚~


同埋見到我oppa元斌代言既電器店~ 我入去打劫咗好多單張~ 哇卡卡~!!

arrow
arrow
    文章標籤
    白羊寺
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()