內藏寺
呢個牌坊配上紅葉好靚~~


坐纜車落咗山重未完成呀~ 根據阿珠媽指示我地重有內藏寺要去~ 摸索咗一陣再問路應該係繼續向前行~
途中又見到個靚景~ 我地又奔放地亂影啦~~


靚呀~ 靚呀~


阿珠媽叫我黎睇呢棵樹o岩o岩有日光照落黎真係好靚~!!!




又行前啲就到內藏寺啦~!!




過咗大門會有一段隧道呀~ 如果啲葉再紅啲會更靚~


紅黃綠3色齊晒~!!


寺內有人係度唱歌~ 旁邊既阿珠媽聽得好開心~






好可愛既狗仔耶~!!!


呢個係比人捐錢買一塊瓦片寫上祈福既說話~


呢個大雄殿係我地參觀完之後兩日睇到版友貼既新聞知道因為失火而一夜之間燒毀真係覺得好突然同埋好可惜~


容許我貼多幾張啦~~




祈福燈籠影相效果好靚~








之後差不多4點我地要走啦~~ 因為大家都太攰既關係~ 我地打算去試下坐免費巴士... 雖然有啲阿珠媽眼望望又有個同我地唔知講咩但我地都扮唔知.. (都唔知係想話我地點解要黎排丫定係想問我地要唔要去打的, 因為佢之後同啲排隊既大叔講黎講去跟住夠膽死去截停架司家車跳咗上車叫人地車埋佢出去... 排隊既阿叔阿珠媽見到佢既舉動都嚇到呆咗... 又見識到阿珠媽的確係強!!)
最終上到車出返去然後去返入口截的士直接返井邑火車站~ 的士大慨好似都係半個鐘坐咗15600won~ 6點鬆返到去井邑啦~

arrow
arrow
    文章標籤
    內藏山 內藏寺
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()