然後我地就往廣基殿方向去啦~~ 行到差不多到外牆呢條路好靚殺咗我地好多張相~~








入到去我地就約好時間集合各自去影相啦~~~ 呢個殿既銀杏葉真係開得o岩o岩好呀~!!














呢個屋仔係"全州史庫" 可以上2樓的~




跟住我入咗去博物館逛~ 呢期佢係展覽古代皇帝服飾之類~




本來佢唔比影相我都唔打算影的~~ 不過見到呢個我諗咗陣都係忍唔住返轉頭快影一張... 點解古代龍袍上條龍咁... funny既~~


呢度都有立體相呀~~


真係好靚呢~!!!!

 

行完之後我地向全州鄉校方向行~ 沿途既小店都好有特色呢~!!










行到岸邊呢度好舒服真係有feel~~


arrow
arrow
    文章標籤
    廣基殿
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()