2012.11.01 南怡島

一早晨雞起身趕住去影相~~ 同阿珠媽約好時間就分頭行事~~







11月頭銀杏樹已經落晒葉啦~ 影出黎又別有風味~






我同阿珠媽趁大清早未有船入黎係咁周圍影影影先~~






早呀小白兔~!!


清晨既南怡島好寧靜~~~






慢慢逛慢慢感受南怡島寧靜既環境~ 遇唔到路人陪住我既只有島上小動物&各種植物~


太陽認真出場啦~~








島上被灑上一遍金黃色~


早呀~~


小松鼠出黎食早餐啦~~










耶耶耶~~ 見到呢個牌我即刻雙眼發光ing.....


嘻嘻~~ 早晨呀鴕鳥親故~!!


真係好近距離呀~!!!




我想話佢啲毛真係好軟o家~!!!!! 我好想可以攬住佢呀~!!!


好可愛~~ 好可愛~~ 我同佢影咗好多自拍合照呀~!!!

 

同鴕鳥親故溝通完(??)一輪之後又繼續去影風景啦~~
呢邊重有好多金黃色既銀杏樹呀~!!

 



 



好正feel呀~~




影到差不多開始有第一船既人入黎影相啦~~




佢地一直係度等路人~ 等到下面兩位小姐路過就即刻叫佢地行中間比佢地影相好搞笑~~


我梗係企係後面影埋一份啦~~




再到去呢邊又係另一個frame~


周圍都係紅葉~


可恨我唔係好識得點影...






見到有人拍野呀~~


再轉出去哇塞~~ oh my god~~ 呢兩棵大銀杏樹真係好震撼!!!




好有愛既畫面~~






真係靚到哇哇聲~~~~

影到差不多時間要返小木屋攞行李checkout啦~~




日頭總算望得清楚間屋啦~~






我地係住鴕鳥屋.. (好似畫得唔多似... )


松鼠得意啲啦嗚....




好得意呀你~~


arrow
arrow
    文章標籤
    南怡島
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()