我地食完飯就去酒店check in~
呢邊真係酒店格局既大樓好靚呀~! 但今次我地係住木屋仔~ 下次有機會都會試下~!! lobby有wifi~ 所以我地成日走過黎上網~~


今次因為阿珠媽介紹我先知有木屋仔可以住~ 真係一個好特別既體驗~ 重點係當時好凍~ 夜晚得零下幾度我地勁驚夜晚唔夠暖~
好彩係屋入面都o岩o岩好~ 不過我地要晨早起身影晨霧又係另一番滋味~~


勁正feel既木屋仔~!!


門口有小露台的~~ 屋仔對出就係個湖~


旁邊加埋總共有五間木屋~


間屋仔唔大入去就係一個正方形既廳/房~


望下左邊~


望下右邊~


打開兩張床舖就差不多半間房啦~


廁所比想像中整潔呀~


我地住既係駝鳥耶~!!

arrow
arrow
    文章標籤
    南怡島小木屋
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()