首爾中央市場/新堂創作廊


今次既旅程除咗睇紅葉之外~ 我最中意既其中一個新景點就係呢個新堂創作郎~!! 政府將呢個舊區商店街變做推動文化藝術既基地~ 星期六重有體驗活動時間比市民參與~ 我真係好欣賞韓國政府樂於推動文化藝術之餘亦可以改善社區~ 去完呢個地方之後真係好想同大家分享推介比大家~!!

資料: 新堂創作廊位於首爾中央市場新堂地下商街內, 該處的店舖經過改建後, 由40位藝術家進駐, 所以這裡成為了工藝創作的空間。現時創意型的藝術家們在這裡進行工藝(陶瓷、纖維、金屬、玻璃、木材、紙張、漆器、瓷漆)、板畫、書籍藝術、攝影、插畫設 計、多媒體等多元化的藝術工作。此外, 相關負責機構積極提供商業支援, 以及推動傳統市場文化和獨特的地區文化。

舊商街變身成為藝術創作空間
位於黃鶴洞中央市場內的新堂地下商街, 曾經是這地區的商圈, 但是光輝歲月不再, 地下商街日漸衰落, 99間店舖中52間店舖空置。因此首爾市政府把空置的店舖改建成以工藝為首的創作空間, 為舊商街的設施增添藝術文化的色彩。

新堂創作廊係首爾中央市場入面~


門口入去就有小食檔~




我梗係搵咗創作廊先啦~ 入到去望去右邊其實已經見到入口~


入口已經好有藝術風格~




落到去開始呢段係幾間海鮮店~




地下街一條長直路~ 中間每一支柱都好特別~




好可愛既阿珠媽呀~!!


全部都係3D圖黎o家~


呢啲應該係比市民參與既活動室~








每間店(室)都會展示佢地既作品~ 呢個真係不得了~!! 超型~!!!!






有啲店係落咗半閘但見到店內有人員係度設計中喔~ 呢間既蝴蝶memo好靚~ 我後來係弘大想像庭園見到有得賣呢~!!




呢段既設計好可愛耶~










行到後半段見到呢間展覽室~ 展示既都係呢個創作廊各店既作品~








好可愛呀哈哈~~~










閱覽室和活動舞台


最後轉左呢段係布藝~ 我最中意花拼布~!!!!


呢張櫈好靚呀~!!! 重點係牆上果條圍裙~!!!


右下果張勁正~!! 我簡直坐到唔捨得走~!!!


地下街3號出口都好繽紛o家~!!








行完創作廊之後再行返中央市場啦~~


好似唔錯咁喎~~


好多前菜呀~!! 買返去餸飯正~!!


好多新鮮辣椒呀~!!


街邊食一串串果啲魚片呀~!! 好想買返香港~!!! 但我睇佢保存日子唔可以放得太耐就無買囉...


行返出去正門囉~~~


路線圖~
創作廊非常易去~ 2號線新堂站2號出口上到地面反方向行一個路口就已經係中央市場既入口~! 創作廊入口就係市場入口既右邊~

arrow
arrow
    文章標籤
    首爾中央市場 新堂創作廊
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()