首爾市政府新辦公大樓

係德壽宮望過去對面馬路就會見到~ 左邊係新既辦公大樓~ 右邊係首爾圖書館~


之前係舊辦公大樓旁邊會有個正在建築既建設~ 經過4年5個月既施工係2012年10月13日開幕儀式之後首爾市政府新辦公大樓已經開放比市民參觀&利用~
新辦公大樓與原來既辦公大樓連接~ 原辦公大樓已經註冊為韓國文化遺產~ 並改建為「首爾圖書館」~

好似個"R"字呀~~


想去睇睇圖書館~ 但佢10月26號先正式開幕~ (我係10月24日去)




先去新大樓參觀啦~


大門兩側寫住「願意打開雙耳,直到市民心靈開啟為止」


資料: 辦公樓的外牆內側平均每隔10米就有一個「垂直庭院」。在垂直的牆面上種植薰衣草、八角金盤等10萬多株植物,給人感覺好像草坪長在牆上一樣。這種設計不但增添了室內的園林氣息,而且通過植物產生的氧氣和負離子等,起到空氣淨化的效果。


真係好靚呀~




大堂左邊一排正在介紹首爾特色建築既模型展覽~


大堂有免費咖啡試飲呀~ 保安伯伯叫我去排隊攞埋一份呢~




資料: 新辦公樓8、9層有500~700個座位(包括197個固定座位)的多功能廳,市民團體可在此舉辦各類會議;3、4層有200個座位的大會議室,可進行6種語言同聲翻譯,能承辦首爾市舉辦的各種國際會議或國內活動。此外,地下1、2層是專為市民修建的活動空間。


市民可以去既樓層係1,2,8,9,10樓~ 我就梗係亂咁撞啦~ 1樓即係大堂有啲康民設施~ 2樓有可以通向圖書館既天橋~ 不過圖書館未開未有得行~ 大堂右邊既電梯亦都只開放1,8,9,10~


8樓有幾個會議廳~ 同埋通向9樓SKY Plaza既樓梯~




sky plaza原來只係個cafe &休息既地方~






9樓有條樓梯又可以落返去8樓~


有一個展覽既小空間~




逛完囉~~ 呢串波波好得意~~


呀~ 大樓有wifi 收得好順~ 重有廁所好正有暖坐板~


市廳站5號出口就到~

arrow
arrow
    文章標籤
    首爾市政府新辦公大樓
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()