祭基洞京東市場


我返黎搵返資料其實應該係京東市場(街市)先o岩~!!
我之前睇旅遊書介紹話係藥苓市場~ 我地去到見到條街已經覺得唔對路...


成條街冷清非常... 啲店舖多數係一睇就知係賣藥材既店...


呢間無認錯的話應該係"最佳愛情"入面男二係藥苓市場見到女主角係採訪藥店果個門口~


我同阿珠媽覺得點睇都唔似會有人參賣... 試吓行遠啲睇吓隔離街見有街市就走去睇睇~
點知真係啲鮮人參舖係晒街市...

祭基洞站 2 號出號直行~ 行過藥苓市場個大牌坊唔好理佢繼續行~ 行到第2個路口係個大十字路口~


望過對面馬路會係呢個大廈~


過咗馬路轉左(已經係街市範圍) 行前少少就會見到右邊入去成條街都係人參檔!


佢地一籃籃寫晒價錢係度任你揀~ 佢地係300g 1份咁計~ 要2份就600g~ 3份就900g咁計~
咁到底佢同中部市場果啲有咩分別呢~!

中部市場我之前買就係1kg or 500g咁計既, 我上次買50000won 1kg果款~
係京東市場呢度睇返佢呢款似係12000 or 13000 果啲貨.. 計返1kg的話就即係4萬won上下~
即係京東呢度平啲啦~ 重點係京東呢度有好多檔&唔同款比你揀~
中部果邊得2,3檔同埋可以揀既價格唔多~ 所以下次我都會轉黎京東市場呢度買人參~!!

鮮人參都有分紅參,白參兩種~ 媽媽話紅參燥唔係個個都受得~ 但我地又唔識睇/問.. 所以揀人參時唯有揀啲偏白色啲既人參黎買囉~!










今次我揀咗16000won 300g呢款~ 我買2份600g~ (我唔識講用計數機按600 店主就明啦)
佢會磅比你睇幾重&幾錢的~ 16000won x 2 = 32000won (HKD228)


呢款佢支支都好粗身~!! 中部市場果啲都唔會有咁粗身既~!!
重點係~ 呢款就算我買1kg都係around 53000won 即係同我上次買細支既價差不多~!

我地睇咗幾檔覺得呢檔既人參比較o岩心水就同佢買啦~!! 我睇返Daum實景地圖~ 呢檔之後重有好幾檔的~ 大家有時間可以再睇埋先啦!


差啲唔記得講保存&帶返香港方法~

通常我會返香港前一日買~ 買果時同店主講要攞返香港既叫佢包好d(佢會用個類似係錫紙袋入住先)~ (雖然唔知佢明唔明~ 反正就要佢包多幾層保鮮紙)
然後返hostel就放雪櫃~ (之前我會早上去街市買完就返hostel放雪櫃先~ 但今次因為當日行程比較趕又唔順路~ 我地見天氣又比較涼~ 所以無即刻返hostel 攞住到晚上返hostel先再放入雪櫃~ ) (阿珠媽話齋佢地賣既都係就咁放係籃度所以應該可以keep到晚上既)
等到返香港果朝要checkout時先將包人參放係行李~ (當然會再用袋&衫包住)
雖然早上checkout就攞出黎然後夜晚先返到香港既屋企即刻放入雪櫃~ 但我試過幾次d人參都無咩事~
人地話鮮人參可以留一個月~ 但我媽媽(自己話)放冰箱可以keep好耐...
起碼上次4月我買返黎果啲到而家重未食完係冰箱但又未壞...
ok~! 希望大家去韓國都買到o岩心水既鮮人參啦~!!!!

arrow
arrow
    文章標籤
    祭基洞 京東市場
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()