高速地下街

高速地下街係高速巴士客運站(339/734/923) 睇下面地圖貼住9號線既淺藍色部份~ 地下街之前重新裝修係今年5,6月先開返~ 新地下街叫GOTO Mall 分東/西兩區~

無論係3號,7號,9號線~ 出閘後向住 8/8-1/8-2 出口方向行~ 先會見到個舊既地下街~
(呢個係4月經過時影既)


呢個舊area無野行~ d貨又舊~ GOTO Mall 要再落樓梯的~ 裝修明顯新正好多~ (地下街7號出口)


落到地下街會見到個小廣場有櫈坐~ 亦都有bibibank提款機可以比人入彈藥呀!




落到廣場的話左邊係西區, 右邊係東區~ 之前小青師姐勁力推介係度買到好多衫~ 我同阿蝦都好大期望呀! 我地先由右邊東區開始行~ 行到尾果段主打家居用品跟住就行另一邊返轉頭~ 賣衫既店好多好多~ 但覺得好多總類都差不多~ 比較型格啲既店係有既不過唔多~ 小青佢比較lady款既就會易買到衫~ 但我比較大隻&causal wear既就唔係點揀到~ 同埋佢開始出大冷衫~ 雖然我好中意但好難攞返香港~ 我見到有2件唔錯既大外套/衫因為怕難攞就無買到... 最後買得2件衫咋~


條地下街真係好長呀~~ 我地行晒兩邊無hea行都用左差不多3個鐘~  
頭尾兩邊重有啲食店比大家休息&補充體力的~! (下圖都係西區的~)






大家記住如果行完要去返地鐵站都係要行返去地下街7號出口先連到去地鐵的~!!
而東區行到最最最尾的話可以直接去7號線盤浦站(733) (行咗成個站呀!!!)

GOTO MALL地下街平面圖大公開!!

arrow
arrow
    文章標籤
    高速地下街
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()