陳玉華一隻雞



之前成日見人去食陳玉華一隻雞話好好味但我都無咩興趣~ 因為我唔中意食成隻雞~ 我剩係會食雞脾/翼~ 所以一直都無去到~
有晚阿珠媽提議不如去食陳玉華一隻雞~ (因為平時一個人好難去食到) 心諗都好~ 可以去試下~
但手上無資料點算~ 好彩上網搵大表姐求救~ 佢即刻send左個地圖黎~ 跟住地圖去唔難搵~ thanks大表姐~!!!

我地上2樓坐~ 佢牆上貼晒主打一隻雞18000won~ 水&泡菜自助~


店內有識國語既阿珠媽~ 我地先點咗一隻雞&一份年糕先~


滾到差不多店員會黎幫你剪開隻雞~




台上有好多辣椒醬, 白醋等比你自己調味~ 店員話泡菜可以直接落去個湯一齊煮~ 但樂仔唔食辣所以自己加自己個碗~


開餐啦~~ 一食落去~~~ 真係好好味呀~!!!!! 雞肉好軟身~ 個雞湯亦都係個精髓~ 重點係個年糕勁"煙un"~!! (我而睇返menu先知薯仔都可以加呀~!! 本身跟湯有幾片的~ 好好味~!!)


我地見個湯咁正就點多個麵加落去~ 不過個麵好普通~ 可以不點~


encord叫多個年糕~ 不過唔知係咪食飽咗~ 我地覺得個年糕無第一轉果個咁好食~~


店內的menu~ 要翻譯版的話睇konest啦~
http://cn.konest.com/contents/food_menu.html?id=2900



路線圖:
鐘路5街站6號出口前行第一個街口轉左~ 成街都係運動用品店~ 行到盡頭明顯地見到對面"東門"變咗條窄行~ 照行入去~ 右邊會見到"元祖奶奶"的話就行o岩啦~ 繼續行多陣左手邊就係陳玉華一隻雞~

arrow
arrow
    文章標籤
    陳玉華一隻雞
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()