弘大八王子烤腸 (HA HA烤腸)



HA HA烤腸我地係食完醬蟹之後去既~ 我本身係第一次去~ 都係因為HA HA既名氣先想去試下~
當晚我地去個場坐得一半~ 店員安排左有個側門既位比我地~ 啲風係咁吹凍到死同店員講佢又唔比我地閂咗個門~
想調位啲店員又衝衝忙忙硬係唔多理我地~ 算~ 我地都係試下啫~ 快啲食完就走~
我地因為已經食過蟹唔太餓~ 我地睇menu又分唔到啲腸既分別~ 諗住點少少試咗先之後再加~
叫個店員黎佢講黎講去好似嫌我地叫得少咁~ 最終點咗生腸x2

整個過程我都覺得服務態度嘛嘛~ 同埋佢啲腸處理完都重有好大陣(臭)味~ 我唔知係咪當地係咁食~
但我上次去另一間將軍大腸佢啲腸無咁重臭內臟味~ 相比起黎我推介將軍大腸多啲~!!












路線圖:
弘大想像庭園門口向左望就會見到~

arrow
arrow
    文章標籤
    弘大八王子烤腸 HA HA烤腸
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()