Thanks Nature Cafe (綿羊cafe) 11am - 11pm

呢間我上次4月時因為我結利特素拉佢地去過而搵到佢出黎~
今次去我又要去探下對綿羊仔啦~!!!
呢位店員幾靚女~


羊仔好無聊呀~~


另一隻走咗入屋吹風扇...


左邊係佢地主人呀~ 佢地見親主人係度即刻搵佢... 攞野食~!!




店主好好人比埋我地一齊餵呀~!!








食完又走返入去吹風扇...


上次係綿羊間屋上面果兩張利特&素拉既留言memo無咗啦~ 不過生活照上多咗張我結既截圖~




弘大站9號出口 > innisfree轉右 > tonymoly 轉左 > 向弘益大學方向行到cafe Cantata落樓梯

arrow
arrow
    文章標籤
    Thanks Nature Cafe
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()