DAY 6:  中部市場 > 汝矣島國會議事堂輪中路 > 光明十字市場 > 永登浦地下街 > 樂天超市 > Hostel > 明洞

今日早餐係Isaac 三文治~


用料好豐富呀~




佢下面既menu有英文註解呢~




食完跟住先去中部市場買鮮人參啦~




今次又搵返呢檔~


其他店舖重有好多野買~




上年買過黎試幾得意~ 佢係辣椒天婦羅食落有辣椒味但係完全唔辣~ 今次又買過~ 2000won一包~



===========================================================

中部市場買鮮人參~
乙支路4街站(204) 7 號出口直行幾分鐘


我去年第一次去買鮮人參係去呢檔買~
右上角既1kg 5萬won, 右中間既1kg 6萬won, 右下既1kg 4萬 (or4萬幾..唔記得咗). 左邊中間既同右上角既一樣都係5萬. 我就買咗呢款.


呢度有0.5kg ~ 我total 買咗1.5kg~ 老闆娘幫我分咗兩包用紙包好~ 面頭再包多層保鮮紙~


老闆娘好好人~ 佢重擺pose比我影相叫我幫佢宣傳~~

arrow
arrow
    文章標籤
    中部市場 買人參
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()