DAY 5:  兒童大公園 > JAWS FOOD [lunch] > 蠶室石村湖 > 江南地下街 > 盤浦大橋月光彩虹噴泉 / Floating Island > 깔레燒海鮮放題

逛完地下街之後就去盤浦大橋睇音樂噴泉啦~~
係高速巴士客運站經過見到好多地方重裝修緊~ 但有一邊既地下街好似無影響重繼續做生意~ (睇個樣唔似係翻新完) 但因為我地望落去無咩吸引力所以就無去行~


行去盤浦大橋途中經過個住宅區~ 哇哇哇~~~ 果度啲櫻花開得勁靚~~ 住係度既居民真係幸福呀!!

無啦啦路過都比我地見到咁靚既櫻花真係開心死呀!!!!




差不多6點幾去到大橋剛好睇日落好舒服呢~




大橋既另一邊就係FLOATING ISLAND~ 要過馬路o家~~


呢條路沿住落去連住3個建築物~




開始入黑3個建築物就開始亮燈~ 重會不斷變化~!! 好靚呀~!!




第3個比較遠&細既~


向左邊望返去岸邊重有一個水上舞台~ 係用黎做大型活動既舞台~


天越來越黑啦~~ 盤浦大橋好靚呢~~~




3個建築物各有特色~






跟住差不多時間啦~~ 行返過去橋既右邊等音樂噴泉~ 左邊綠色燈既係南山塔呀~!!




 

=======================================================================================

盤浦大橋 / Floating Island 介紹&交通方法:

盤浦大橋月光彩虹噴泉時間 (20分鐘)
噴水期是4月1日~10月31日,噴水時間為(每次20分): 週一~五: 12:00、14:00、16:00、18:00(夏季)、 20:00、21:00
週末: 12:00、14:00、16:00、18:00、19:00(夏季) 、 20:00、21:00、22:00(夏季)

盤浦大橋是橫越漢江的兩層式橋樑。第一層在梅雨季(夏季豪雨)的時候會淹沒在水裡, 因此稱為「潛水橋」,首爾市政府於2009年時,在盤浦大橋設計了「月光彩虹噴泉」。盤浦大橋全線設置380個管口,會有水柱噴出,非常壯觀,金氏世界記 錄(健力士世界記錄大全)將之列為全世界最長的橋樑噴水表演。
「月光彩虹噴泉」不是只有噴水而已,還會隨著音樂舞動,滿足了視覺與聽覺的享受,而且白天與夜晚的表演方式不同,白天僅由100多個水柱表演,夜晚則是加上200多個照明,製造出彩虹色的夜景,是提供給來首爾觀光的外國遊客一種不同的視覺享受。


其實要睇音樂噴泉真係好講彩數~ 如果想去睇的話要時刻留意觀光社既消息~ 重有就係天氣~ 如果遇上天氣唔好, 落雨之類~ 音樂噴泉會隨時暫停而不作通知~
另外就係噴水時間~ 因為我從不同既韓國旅遊網站得到既時間都唔同~ 有啲一日無咁多場~ 有啲又無去到9pm咁夜... 所以我今次去就揀咗最穩陣8點果場~
大家以後要去的話可以再搵搵會唔會有更新更統一既時間啦~!!


FLOATING ISLAND『人工浮島』
2011年9月底完工正式向市民開放~ 開放時間是早上十點~晚上九點 (晚上八點半後停止入場) 每週一公休

人工浮島由三座島構成。稱為Vista島, Viva島和Terra島, 每座島都有千噸重, 漂浮在江面上。設有會議廳, 綜藝廳, 遊艇港, 餐廳和商店等設施。此外, 還有名叫『媒體藝術畫廊』的浮動舞台, 以漢江之美麗風光為背景, 利用LED大熒屏可舉行多媒體表演及活動 。

上年11月自己一人遊因為音樂噴泉無開所以我等咗好耐今次有機會即刻plan落行程~ 呢個真係推介大家去睇~ 3個建築都好靚~ 又可以睇埋音樂噴泉~ 正到爆~!!


盤浦大橋步行路線:
我之前係台灣blog搵到幾個唔同既路線~ 跟住係Konest & Daum實景地圖睇過而家介紹呢個應該會易行啲~ 我地大慨行咗10-15分鐘就到漢江公園~


首先係高速巴士客運站 8-2 出口出~


出咗之後轉左轉向後行前少少右邊就係呢個路口~ 然後就一直走~


行咗幾分鐘後會見到呢個citibank 大廈~ 重有間BR雪糕店~


繼續向前行~ 會見到呢個馬路口~


重未行完~ 再繼續行會見到右邊有個網球場~


差不多啦~~ 行到盡頭過咗個馬路仔向右邊望就會見到個行人隧道~


穿過咗之後就見到盤浦大橋啦~~~


arrow
arrow
    文章標籤
    盤浦大橋月光彩虹噴泉
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()