DAY 5: 兒童大公園  > JAWS FOOD [lunch] > 蠶室石村湖 > 江南地下街 > 盤浦大橋月光彩虹噴泉 / Floating Island > 깔레燒海鮮放題

跟住我地去兒童大公園下一個站既建國大學站食lunch~ 佢呢區好多食市不過多數都係要下午先開門到凌晨既... 我地搵咗呢間連鎖式又平又好食既JAWS FOOD~


如果係外賣魚串的話可以攞紙杯自己"不"湯飲~ 我係度等order順手都飲咗杯~




佢既價錢我唔記得邊個打邊個啦~~ 反正都唔係貴~ 佢既炒年糕好味但好鬼辣... 應該係menu入面最貴既3000won一碟


天婦羅勁好味呀~!!! 雖然係一早炸定等你order再翻炸~ 但都好鬆硊~ 呢個既價錢我記得如果係炸蝦,肉類就800won一件, 如果係南瓜果啲蔬菜類就500won一件~


魚串無記錯係3串2000won之類~


呢盒果汁好好味~~ 好似要1000won~ 之後係便利店搵到好似7,800won之類~~ 好平~ 又解辣~


食完我地就去蠶室石村湖~ 係蠶室站3號出口~


出咗閘向3號出口行會見到連住lotte百貨既廣場仔~




3號出口個樓梯旁有間捐血中心~ 重有SJ既代言poster~




好啦~~ 上到去直行就會見到大大個樂天世界既標誌~ 向住佢行就o岩啦~












呢度都有鴨仔船坐~ 不過比起慶州普門湖既細好多~ 得個細圈仔重要定好條路線黎行~ 勁無癮~




行完呢個石村湖都花咗成個幾鐘~ 跟住去盤浦大橋之前重有啲時間我地殺去江南地下街先~ 不過我太意得滯出早咗去咗唔知咩站~ 見到有呢個最新既虛擬既手機virtual store~




都係去返江南先~ 地鐵站內出閘就見~


呢個價錢牌就係寫住1萬won呀~!!! 大家認住啦~!!


路過見到CN Blue 新專輯大廣告~~ 成道牆咁大~ 等咗好耐先避開晒路人~

arrow
arrow
    文章標籤
    蠶室石村湖 江南地下街
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()