DAY 5:  兒童大公園 > JAWS FOOD [lunch] > 蠶室石村湖 > 江南地下街 > 盤浦大橋月光彩虹噴泉 / Floating Island > 깔레燒海鮮放題

睇完釜山既櫻花之後返到首爾又繼續追櫻既行程~ 首爾既櫻花遲咗開我地呢幾日應該剛好遇上盛放&櫻花雨~ 今日行程好豐富~ 上午主要去睇櫻花~ 首先去Hostel附近既飯卷天國買早餐先~


呢條小街兩旁都有好多櫻花呢~!


好靚呀~~~


又平又好味既飯卷~


今次係韓國我愛上咗呢款果汁~ 佢真係啖啖果肉~ 因為係韓國好乾燥又成日食烤肉好熱氣~ 所以我勁"隊"呢個果汁~


出發啦~ 首站係兒童大公園~ 兒童大公園站1號出口就到好方便~ 佢除咗睇櫻花之外場內重有好多動物既動物園&小型遊樂場~ 咁大個公園咁多野睇都係免入場費~ 就算無櫻花睇平日黎呢個公園都可以遊覽大半日~ 真係好正!!!


地鐵站入面已經好有特色~








園內既櫻花盛放真係勁多勁靚~










行完公園之後行到去遊樂場~






就算係廁所都好可愛~!!!


今日又有好多學校黎參觀呀~~




噢耶~~ 跟住到動物園~~ 比我想像中大呀~ 種類重有好多耶~~~












功夫熊貓入面既王爺呀~~


學生部隊黎啦...


重有個馬場仔比小朋友騎馬呀~~




佢有部機可以買野食餵動物~ 不過佢有兩款我唔知有咩分別...






繼續睇動物~ 啲種類真係多到睇唔晒...


鹿仔你好靚呀~~




得個pat pat~~


呢隻叫羊駝~ 佢不斷走黎走去又爬黎爬去~ 好似想逃走咁....






佢地係度睇水???






園內都有好多餐廳~


重有兒童遊樂場~








臨走先見到有翠兒cafe呀~!!! 下次黎我一定要入去~!!!

arrow
arrow
    文章標籤
    兒童大公園
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()