DAY 3: 釜山坐KTX去新慶州站 > 佛國寺 > 普門湖 > 慶州歷史遺址-大陵苑,瞻星塔,半月城 > 雁鴨池 > 新慶州站KTX回釜山站 > 南浦洞

等到差不多黃昏時間就去雁鴨池啦~ 經過無荷花既荷花池~


到咗門口買門票~




遇著電視台拍劇呀~ 我見個工作人員幾好傾就問多幾句~ (當然係雞同鴨講+身體語言 )
佢地係KBS 既拍緊套叫 "Dream of the King" 8月25號開播. 個男主角叫"CHOI SOO JONG"


繼續搵我地既景先~ 呢個差不多啦~


因為隔壁有好多人已經set晒機係度~

等等吓居然開始落雨... 雖然唔係好大但都幾密吓... 好多人都逼住去樹底避雨... 因為太陽開始落山又起風又落雨... 我地企係度等真係饑寒交逼...


啲雨落吓停吓我地都係要繼續守住個靚位~ 預算大慨7點天黑... 但真係黑得好慢呀....
6:30pm


7pm


7:06pm


7:16pm


7:18pm


7:28pm
等咗成個幾鐘就係為咗呢張相~!!!! 為咗等天黑我地趕唔到預算果班火車要delay~ 跟住雨又開始越來越大我地都要趕住走啦!!!






幾經轉折終於返到去啦~ 我地去咗南浦洞搵食~ 可惜8:30pm去到成條街好多都已經開始收鋪...
連續兩晚見到間野都已經收檔!!! 我一定要入到去打劫呀!!!


見到呢間招牌好得意~!!!


逛黎逛去都唔知食咩好~ 見到呢間好似係燒肉buffet~ 係門口睇時見到有香港人食完出黎同我地搭訕~ 介紹呢間野話入面有識國語既店員~ 然後我地叫個店員黎問收費/時間等~ 間野開到凌晨2點~ 我地話怕夜無地鐵返去~ 佢話南浦洞坐taxi返火車站好近~ 話我地知大慨既價同埋幫我地寫張紙比司機睇返去酒店~ 真係好nice呢~
一於幫趁佢啦~!!!


個價錢就係呢個~ dinner係4pm ~ 2am 每位10900won 全部都係自助式~ 水, 泡菜, 前菜, 杯麵, 炒年糕, 魚串, 炸物等小食, 各式肉類全部都係任食~











arrow
arrow
    文章標籤
    雁鴨池 慶州KTX 南浦洞
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()