DAY 3: 釜山坐KTX去新 > 慶州歷史遺址-大陵苑,瞻星塔,半月城,雁鴨池 > 新慶州站KTX回釜山站 > 南浦洞

離開佛國寺走啦~~~


佛國寺對面馬路有好多餐廳~ 有位阿珠媽係我地落車時已經係度拉客~ 又教我地點搭車~ 我地走時佢都重係度~ 因為唔知普門湖既路程&環境係點樣~ 所以決定就幫趁阿珠媽間餐廳啦~


我地坐露天呢張台~ 超好彩我地選擇係度食飯~ 我地一邊食飯一邊睇櫻花雨真係好正~!!!!




見唔見到啲櫻花係度飛呀!~!!!




個拌飯都好好味呀~!!!




重有送既呢個泡菜豆腐鍋真係超級正~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


食完飯就去普門湖啦~!!!


重有好多櫻花呀~!!!


我好中意呢張~~ 好有愛既畫面~!


沿岸都係飄咗落湖既櫻花瓣呀~~~


呢個普門湖係個風景旅遊區~ 設施都好齊備~ 環境亦都好優美~ 重有好多貴價酒店~ 真係好舒服呀~!!




有好多鴨鴨船耶~~~~






湖既後面有慶州世界~


當日真係真係好熱呀~~ 搵到間好優雅既coffee shop~




呢間野真係幾有格調~ 同其他店完全唔同風格!








hea到下午就走囉~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    普門湖 慶州
    全站熱搜

    Rebec 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()